>
www.volimdakupujem.rs
Pozovite nas !

Česta pitanja

Naslovna >>> Česta pitanja

Kome je namenjen portal volimdakupujem.rs?

Portal je namenjen svim korisnicima koji imaju potrebu za odredjenim proizvodima i uslugama i koji putem portala na najlakši mogući način mogu doći do željenog proizvoda kroz samo par klikova i proizvod sačekati na svojoj kućnoj adresi.

Kako funkcioniše prodaja putem interneta?

Sve što potencijalni kupac treba da uradi je da:

  1. Pronađe željeni proizvod u grupi proizvoda,
  2. Klikne na detalje,
  3. Stavi u korpu i odredi količinu koju želi,
  4. Klikne na taster 'rezerviši proizvode' čime potvrđujete rezervaciju robe, nakon čega dobijate povratni mail o potvrdi rezervacije od strane portala, zaposleni na portalu volimdakupujem.rs utvrđuju validnost podataka za isporuku putem telefonskog poziva posle koga dobijate konačni mail o potvrdi same kupovine prethodno rezervisanog proizvoda, sa svim pratećim informacijama o kupljenim proizvodima kao i terminu dostave, tek tada se obrazuje narudžbina određenog proizvoda.

Kako se vrši isporuka?

U trenutku kada se obrazuje porudžbenica, poziva se dostavna služba koja preuzima Vaš paket-proizvod i dostavlja Vam je na adresu. Isporuka se vrši u roku od 72 sata sem ukoliko proizvod nije poručen vikendom ili praznicima. U tom slučaju se isporuka pomera po pravilima propisanim u delu NAČIN ISPORUKE.

Kolika je cena isporuke?

Cene isporuke zavise isključivo od dostavne službe, propisane na osnovu težine proizvoda i navedene su u cenovniku portala. Ukoliko ste poručili više proizvoda a od različitih prodavaca, dostava se u tom slučaju naplaćuje za svaku pošiljku pojedinačno.

Kako se vrši plaćanje?

Plaćanje za poručeni proizvod se vrši pouzećem, prilikom dostave proizvoda na adresu po sistemu naručiš-dobiješ-platiš.

Šta ako kupac ne preuzme paket?

Kurirska služba najviše tri puta pokušava uručenje pošiljke i ukoliko se posle trećeg puta pošiljka ne isporuči, vraća se prodavcu robe. Prodavac zadržava pravo da u slučaju ponovne porudžbine od istog kupca traži avansno plaćanje, što važi i u slučaju ako kupac odbije prijem pošiljke iz ne opravdanih razloga.

Kako da proverim da li mi je nardžbina poslata?

Ukoliko želite da znate u kom je statusu isporuke Vaša pošiljka, možete se obratiti portalu volimdakupujem.rs na telefon 014/31 50 249 u vremenskom intervalu od 09h do 12h radnim danima.

Šta je korpa?

Korpa je mesto gde možete videti listu proizvoda koje ste prethodno odabrali sa naznačenim količinama i ukupnom cenom. U korpu možete ubaciti više različitih proizvoda koje želite kupiti kao i to da ih u svakom trenutku možete izbaciti pod uslovom da već prethodno niste završili rezervaciju proizvoda.

Kako da pronađem željeni proizvod?

Postoje dve opcije kako bi došli do proizvoda koji Vam je potreban:


  1. Prva opcija je da proizvod nađete preko menija gde se nalaze grupe proizvoda,
  2. Druga opcija je da jednostavnim ukucavanjem ključnih reči, samog proizvoda ili prodavca, u pretraživač, stignete do željenog proizvoda.

U kojim zemljama je moguća isporuka?

Isporuka kupljene robe se trenutno vozi na teritoriju Republike Srbije po mestima koje je propisala dostavna služba.

Reklamacije i povrat robe?

 

Poštovani kupci,

U cilju što profesionalnijeg odnosa prema svakog kupcu u slučaju reklamacije na sam proizvod ili uslugu povrat ili zamena se može izvršiti na sledeći način:

  • Ukoliko se desi da ste paket primili od strane kurirske službe u roku od 24 sata možete reklamirati paket ukoliko postoje vidljiva oštećenja na orginalnom pakovanju ili ga na licu mesta odbiti kurirskoj službi. U slučaju da ste paket primili i nama vratili informaciju u roku od 24 sata od prijema paket će Vam biti zamenjen za isti ili će Vam biti vraćen novac (NAPOMENA: Ukoliko Vam se vraća novac po zahtevu, na račun Vam uplaćujemo iznos vrednosti pošiljke odnosno proizvoda bez pripadajuće dostave koju Vam je naplatila kurirska služba).
  • Ukoliko se desi da ste dobili proizvod koji niste poručili vršimo zamenu paketa na Vašu adresu u roku od najkasnije 72 sata ili Vam vraćamo novac. Ukoliko se vrši zamena paketa dobijate proizvod na adresu koji ste poručili bez dodatnih troškova po sistemu zamena paketa na adresi. Ukoliko želite da Vam se vrati novac isti će Vam biti uplaćen na tekući račun u roku od 24 sata od trenutka kada ste nam prijavili reklamaciju (NAPOMENA:Ukoliko Vam se vraća novac po zahtevu, na račun Vam uplaćujemo iznos vrednosti pošiljke odnosno proizvoda bez pripadajuće dostave koju Vam je naplatila kurirska služba)

Sa poštovanjem,

Vaš VolimDaKupujem TIM

KORISNIK

KORPA

Prijava na email listu

Volim Da Kupujem
Telefonske i SMS porudžbine: +381 (69) 292 74 00, +381 (14) 3150 249 E-mail: office@volimdakupujem.rs
Radno vreme: Ponedeljak - Nedelja od 09 - 18 h
© 2010 Copyright VolimDaKupujem  |  Programiranje i dizajn: Delphin Software
|